Klantenservice


 Heeft u vragen en/of opmerkingen over uw bestelling? Of wilt u vrijblijvend advies? Neem dan contact met ons  op. Wij staan u graag te woord!


Contactgegevens


Suevia BN bv

Sigarenmaker 6

5521 DJ Eersel

Nederland

 

Tel: +31 (0)497 515586

info@suevia.nl 

Of neem contact met ons op via het contactformulier.



 

Bestellen & Betalen


Op onze website kunt u 24 uur per dag uw bestelling plaatsen. U
kunt uw bestelling met en zonder account plaatsen. Bestellingen
zonder geregistreerd account hebben als betaaloptie
“Direct betalen”. Suevia biedt deze betaalmethode aan via
Omnikassa van de Rabobank en zorgt voor een veilige afhandeling
van uw betaling. Bestellingen geplaatst met een geregistreerd
account hebben, naast direct betalen, ook de betaaloptie
“Op factuur” betalen, tenzij anders afgesproken. Met deze
betaaloptie betaald u na levering van uw bestelling, binnen de,
op de factuur aangegeven, betalingstermijn.

 

Rekeninginformatie Suevia BN


Vergeet niet uw debiteur- en factuurnummer te vermelden bij
uw betaling.

Rabobank:           IBAN: NL97RABO 0113 568819
BIC: RABONL2U

K.B.C.:                  IBAN: BE22 7301 4092 6747
BIC: KREDBEBB


Levering & Verzending


Wij streven er naar uw bestelling uiterlijk binnen 2 werkdagen bij
u te leveren. Bij afwijkende levertijden stellen wij u zo snel
mogelijk op de hoogte. De verzending wordt afgehandeld door
Transmission

Verzendkosten
In Nederland rekenen wij € 9,95 excl. btw verzendkosten bij
bestellingen < €500,- euro excl. btw.
 
In België rekenen wij €12,50 excl. btw verzendkosten bij een 
bestelling < €500,- euro excl. btw.
Bestellingen > €500,- excl. 
btw leveren wij Franco.


Verzendkosten van lengte artikelen en palletzendingen
zijn altijd op aanvraag.


Retourneren


Voldoet het artikel niet aan uw verwachtingen? Of is er iets mis
gegaan bij het bestellen? Het is mogelijk om uw artikel/bestelling
binnen 14 dagen te retourneren. Retourzendingen dienen van te
voren afgestemd te worden met Suevia. De producten die worden
geretourneerd mogen niet beschadigd of gebruikt zijn. De
producten moeten in de originele verpakking zitten en compleet
worden teruggestuurd. De kosten van de retourzending zijn voor
rekening van de afnemer. Mocht er vanuit Suevia een fout gemaakt
zijn bij de verzending van uw bestelling, dan nemen wij uiteraard
de kosten voor onze rekening.
 

Garantie & Service


Op alle producten die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie.
Dit houdt in dat een artikel bij levering in goede staat moet
verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.
Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische
levensduur van het artikel. Heeft u een klacht?
Neem dan contact met ons op.


Als de klacht terecht is, komen alle kosten voor het omruilen of
laten repareren van artikelen binnen de garantietermijn voor
rekening van Suevia BN. Als na beoordeling blijkt dat de klacht
ongegrond is, laten we u weten wat de kosten voor een eventuele
reparatie zijn.  

Voor onze algemene voorwaarden klik hier.